خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتخاب روسری مناسب


روسری ها چنین لوازم جانبی کمد لباس بسیار کاربردی و جذاب هستند ، منطقی است که یک مجموعه بزرگ و متنوع از آنها داشته باشید. نه تنها شیک بودن آنها بلکه با افزودن جلوه ای چشم
قيمت 0ريال

انتخاب روسری مناسب
انتخاب روسری مناسب
روسری ها چنین لوازم جانبی کمد لباس بسیار کاربردی و جذاب هستند ، منطقی است که یک مجموعه بزرگ و متنوع از آنها داشته باشید. نه تنها شیک بودن آنها بلکه با افزودن جلوه ای چشمگیر به هر لباس ، روسری می تواند شما را گرم نگه داشته و از باد ، خورشید و باران محافظت کند.
اما ممکن است شما در بین بسیاری از افراد که تعجب می کنید چگونه روسری را با لباس مطابقت دهید. شاید شما از اعتماد به نفس هنگام جفت کردن روسری با لباس ، نگران باشید که آنها مطابقت ندارند. ما می گویم وقت آن رسیده است که نگران نباشید و با جسورانه شروع به پوشیدن آن شال گردن های زیبا و طرح دار با هر آنچه که می خواهید کنید. انواع طلای مردانه را می توان با شال ست نمود.
مانتو مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مد ها روز طراحی و دوخته می شوند. پس همان دقتی که برای انتخاب لباس شب خود دارید بایستی در مورد مانتو مجلسی نیز همان نکات را رعایت کنید.  انتخاب مانتو مجلسی بستگی به قد و اندازه و استایل اندام شما دارد و هنگام خرید مانتو نباید اندام، قد و ظاهرتان را نادیده بگیرید.
بسیاری از ما به این باور رسیده ایم که قوانینی در مورد اختلاط و تطبیق رنگ ها و الگوهای خاص وجود دارد. این قوانین می توانند مانع ما شوند ، به ویژه وقتی نوعی انتخاب روسری برای پوشیدن لباس ، لباس بالا یا کل لباس باشد.
برخی از ما احساس اضطراب زیادی انجام داده و کاری را به ظاهر ساده انجام می دهیم که می دانیم چه روسری را با یک کت سیاه یا شتر یا ژاکت بپوشید. در انتخاب لباس گرم برای زمستان نیز دقت نمایید.

ما خوشحالیم که گزارش می دهیم که این قوانین قدیمی دیگر اعمال نمی شود. شما می توانید رنگ ها و الگوهای غیر مکمل را با الگوهای — با مصونیت از مجازات مخلوط کنید. بنابراین پیش بروید و آن روسری زیبا را که تحسین می کنید انتخاب کنید. ما توصیه هایی داریم که به شما کمک می کند تا آن را عملی کنید تا بهترین ظاهر خود را پیدا کنید.

روسری شما باید صورت شما را صاف کند

مهمترین نکته در هنگام انتخاب روسری برای پوشیدن دور گردن یا روی سر شما این است که آیا صورت شما را لرزاند. این بدان معناست که انتخاب رنگ ها و الگوی هایی که تکمیل رنگ پوست و رنگ مو شما باشد.
خبر خوب این است که انتخاب روسری مناسب به شما امکان می دهد لباس بپوشید به رنگهایی که معمولاً مناسب شما نیست. به عنوان مثال ، اگر برای رسیدن به ظاهری شیک تمایل به پوشیدن مشکی ندارید ، اما به این دلیل نیستید که فکر می کنید رنگ سیاه باعث می شود رنگ پریده و شسته شده به نظر برسد ، پیش بروید و آن لباس سیاه زیبا یا لباس دیگر را با روسری در رنگ خاص خود جفت کنید و شما در نهایت به دنبال افسانه خواهید رسید. این رنگ در کنار چهره شماست که باعث می شود این گروه کار کند.
بیشتر بخوانید: لباس عربی مردانه ، خرید لباس کودک
روسری ابریشمی قرقاول زمستانی
از روسری های چاپ شده در الگوهای روشن خجالتی نکنید
البته ، یک روسری با الگوی روشن هر لباس ساده یا تک رنگ را به هم می ریزد. اما از پوشیدن روسری های طرح دار با دیگر لباس های ترسناک نترسید. به عنوان مثال ، دقیقاً همانطور که آقایان می توانند یک پیراهن طرح دار را با پیراهن راه راه یا چکیده بپوشند ، هر کس می تواند یک روسری طرح دار را به روشی مشابه جفت کند. انتخاب لباس پاییزی مناسب را فراموش نکنید.

پارچه روسری و بافت
علاوه بر رنگ ها و چاپ های مختلف ، روسری ها در مواد متنوعی قرار می گیرند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، روسری های پشمی شما را گرم می کند و می تواند یک نجات دهنده در زمستان های سرد شمالی باشد. اما آنها همچنین یک ظاهر کلاسیک و بی موقع را به وجود می آورند - فکر می کنید "هری پاتر" - به طور خاص با یک ژاکت و چکمه های پیرمرد جفت شده است. روسری های ساخته شده از پارچه پشم ریز مانند Merino و ترمه بسیار نرم و دنج هستند ، حتی اگر روز بدی داشته باشید ، احساس خوبی به شما می دهند. روسری شفاف یک کمد لباس است که مخصوصاً در ایام تعطیل باید داشته باشد. انواع روسری ها را در مد و لباس خاورمیانه می توان یافت.

روسری های ابریشمی ، با براق نرم و پارچه های ابریشمی جذاب خود ، زیبایی هر لباسی را لمس می کنند. و در طیف گسترده ای از آب و هوا سبک و راحت هستند و آنها را به یک لوازم جانبی عالی برای سفر تبدیل می کنند. روسری های ابریشمی همچنین ظاهری کلاسیک دارند ، به ویژه توسط ستارگان فیلم نمادین از جمله آدری هپبورن در صبحانه در تیفانی و سوزان ساراندون در تله و لوئیس پوشیده شده است. بیشتر لباس سنتی ایرانی ها شامل روسری نیز هست.

راه های جالب برای کراوات روسری
روش های بی شماری وجود دارد که بتوانید روسری را به گردن خود بزنید تا بهترین اثر را داشته باشد. با استفاده از انواع گره ها و حلقه ها می توانید روسری را به شکل های مختلفی سبک کنید. با کمک یکی از بسیاری از آموزش های آنلاین که فراوان است ، می توانید بدون تلاش زیاد پیچ ​​و تاب ، شیک ، گردنبند شیک ، شال و بسته بندی شیک ایجاد کنید.
علاوه بر یک حلقه ساده ، به وسیله آن روسری را دو برابر کرده و آن را به دور گردن آویزان می کنید ، و هر دو انتهای آن را از طریق "حلقه" در جلو می کشید ، در اینجا چند سبک ساده دیگر برای شروع کار وجود دارد:

حلقه "Pretzel" - به عنوان یک تغییر در حلقه ساده بالا ، روسری را دو برابر کرده و آن را دور گردن خود بپیچید. این بار به جای کشیدن هر دو انتها از طریق حلقه ، فقط یک انتها را از طریق داخل حلقه بکشید و انتهای دیگر را روی حلقه و از طرف دیگر بکشید.
گره ساده - روسری را دور گردن خود آویزان کنید. گره را نزدیک یک انتهای روسری گره بزنید و انتهای دیگر را از طریق گره بکشید ، حتی با انتهای گره زده آن را بسازید.
بسته به شکل سر و گردن و مدل موهای شما ، این سبک های مختلف می توانند کم و بیش تملق داشته باشند. و قد روسری باید مربوط به بقیه لباس شما باشد. به عنوان مثال ، پوشیدن روسری حجیم و پیچیده با لباس تابستانی لاغر ، نامتعادل به نظر می رسد. ایرانی ها حتی در انتخاب لباس مهمانی نیز به پوشیدن روسری اهمیت می دهند.

بنابراین پیش بروید و آن روسری زرق و برق دار را بپوشید که بسیار زیبا جلوی صورت شما باشد و نگران تطابق آن با بقیه لباس خود نباشید. یا به جای اینکه سعی کنید روسری را با لباس خود مطابقت دهید ، شاید بخواهید لباس خود را با روسری خود مطابقت دهید!
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت