خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع طلای مردانه


انتخاب گردنبند طلای مناسب ممکن استآسان به نظر برسد - از این گذشته ، شما سلیقه خود را می دانید! اما هنگامی که به سمت پایین بیایید ، وقتی به دنیای درخشان جواهرات قدم می گذارید ، ممکن است خود را کمی بی آمادگی پیدا کنید. در مورد مواد و آویزها بیشتر باید فکر کنید - نوع زنجیره وجود دارد.
قيمت 0ريال

انواع طلای مردانه
انواع طلای مردانه
انتخاب گردنبند طلای مناسب ممکن است به اندازه انتخاب لباس مهمانی  آسان به نظر برسد - از این گذشته ، شما سلیقه خود را می دانید! اما هنگامی که به سمت پایین بیایید ، وقتی به دنیای درخشان جواهرات قدم می گذارید ، ممکن است خود را کمی بی آمادگی پیدا کنید. در مورد مواد و آویزها بیشتر باید فکر کنید - نوع زنجیره وجود دارد. همچنین مطلب بهترین مواد لباس را بخوانید

انواع بسیاری از زنجیره های طلایی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، هر کدام نوع دیگری از عبارات را ایجاد می کنند. اگر واقعاً آمادگی داشته باشید ، در آینده از هرگونه پشیمانی احتمالی خودداری خواهید کرد! در اینجا فقط برخی از انواع زنجیره ای وجود دارد که باید قبل از مراجعه به نزدیکترین فروشگاه جواهرات و تصمیم گیری خود را در خاطر داشته باشید:

زنجیرهای هرینگبون

این زنجیره خاص برای لباس روزانه یا در فضای اداری مناسب است. دنباله ای از پیوندهای صاف ، کوتاه و موازی در یک الگوی افست ، سبک و ماده این زنجیره را تشکیل می دهد. به خودی خود ، این طرح به اندازه کافی غیرعادی است که بتواند یک گفتگو باشد ، اما به اندازه کافی گسسته است که فقط یک ظاهر سبک را به شما القا کند.

مناسب برای آقایان و خانمها ، این نوع زنجیره به خودی خود بهترین پوشیده شده است - بدون آویز. از آنجایی که یک گردنبند شاه ماهی مورب بر روی پوست شما صاف قرار دارد ، دیگر نیازی به بار کردن آن با سنگ های قیمتی نیست!


زنجیر جعبه

این زنجیره ها به جای پیوندهای دایره ای ، بر روی پوست شما قرار دارند ، نه بر خلاف شاه ماهی. با این حال ، نگاه ، احساس و جمله ای که ارائه می دهد کاملاً متفاوت است. پیوندهای مربعی آن ، بدون توجه به نحوه پوشیدن آنها ، احساس پختگی را ایجاد می کند.

زنان می توانند پیوندهای جعبه اندازه کوچکتر را با آویز یا کاملا برعکس انتخاب کنند - طرحی ضخیم تر که به خوبی به عنوان بیانیه عمل می کند. در حالی که زنجیرهای ضخیم تر انتخاب محبوب در مورد مردان است ، به یاد داشته باشید - می توانید و باید هر چیزی را که دوست دارید بپوشید ، جواهرات را نیز شامل می شود.


زنجیرهای لنگر

کلاسیک ترین و خیره کننده ترین انتخاب از همه سبک های زنجیره ای گردنبند ، زنجیرهای لنگر می تواند ظاهر شما را بدون توجه به جزئیات لباس شما بالا ببرد تا از ظرافت و ظرافت بالایی برخوردار باشد. پیوندهای زنجیره ای بیضی شکل است و در مرکز هر پیوند یک نوار عمودی وجود دارد.

همچنین زنجیرهای زنجیره‌ای نامیده می شوند ، تمام گردنبندهای این نوع برای اشاره به نوع زنجیرهای مورد استفاده برای اتصال لنگرگاه به یک قایق طراحی شده اند. این سبک دارای تنوع زیادی است - صاف ، پفی ، ظریف یا سنگین - بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که موردی را انتخاب کنید که مطابق گفته شما می خواهید. اگر می خواهید بر خود زنجیره تأکید کنید ، به دنبال یک طراحی مستحکم تر بروید. اگر با این حال ، فقط لمس طلا می خواهید ، زنجیره ای ساده تر و ظریف تر را انتخاب کنید.

زنجیرهای مهره ای

زنجیر گردنبند طلائی زنجیره ای در میان انواع مختلف زنجیره های طلا ، چانه مهره احتمالاً برای آقایان جذاب است - حداقل ، در کوچکترین شکل به عنوان برچسب سگ. این زنجیره را می توان با یک آویز پوشید ، خواه یک برچسب سگ ersatz باشد ، یا مدالونی به نوعی.

مهره ها در انواع زنجیره جواهرات وجود دارند. آنها می توانند نزدیک یا دور باشند ، کوچک یا بزرگ ، بنابراین گزینه های گسترده ای دارید. البته قطعات بیانیه می توانند مهره های بزرگی باشند ، یا گردنبند زنجیری ای مهره ای که نه تنها مهره های طلایی را ترکیب می کند ، بلکه مهره هایی را نیز با سایر سنگهای قیمتی آغشته می کند. راستی انتخاب شماست! در مورد خرید لباس کودک نیز بخوانید.

زنجیرهای بیزانس

نادرترین و قدرتمندترین در بین انواع زنجیره های گردنبند مطمئناً زنجیره بیزانس است. هر پیوند در زنجیره از چهار گذر دیگر عبور می کند ، بنابراین یک ظاهر یا طناب را ایجاد می کند و حتی از بافت آن نیز تقلید می کند. این گردنبند همه به یکباره لوکس ، نرم و انعطاف پذیر است.

چنین قطعه جسورانه برای آقایان و زنانی که می خواهند تحت تأثیر قرار بگیرند ، یک انتخاب مناسب است. طراحی مهیج آن اعتماد به نفس را از هرکسی که آن را بپوشید می بخشد ، بنابراین اگر خودتان آن را بپوشید بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

زنجیره ای کوبا

زنجیره طلای کوبا انواع زنجیره گردنبند آمونگ ، این اغلب به عنوان میامی کوبا نامیده می شود. این نوع زنجیره ای است که شما اغلب می بینید که دور گردن رپرها حلقه زده است. مهم نیست که اندازه آن باشد ، این زنجیره تزئین شده ، تیز و درشت است.

پیوندهای کمی مسطح و نزدیک ، مانند هر نوع زنجیره دیگر گردن ، می توانند به بزرگی یا همان اندازه دلخواه شما باشند. یک بیانیه بی موقع ، گرچه بیشتر مورد علاقه مردان است ، اما می تواند توسط زنان راحت پوشیده شود. در حالی که ممکن است آقایان از یک طراحی لوکس تر انتخاب کنند ، زنانی که این اولین بار است که با زنجیرهای کوبا آزمایش می کنند می توانند پیوندهای میلی متر کوچکتر را انتخاب کرده و آن را تقریباً با تمام لباسهای موجود در کمد خود ترکیب کنند.

زنجیره مار

یک زنجیره مار به اسمش صادق است - تقریباً شبیه مار است! پیوندهای فلزی - منحنی و گرد - اتصال به شکل یک زنجیره ای بسیار انعطاف پذیر و براق از یک بافت صاف و براق. زنجیرهای مار که غالباً با آویز اسلاید تزئین شده اند ، یک انتخاب زیبا و پیچیده برای مردان و خانم ها است.

از آنجایی که هم بسیار قوی و هم بسیار بادوام است ، این نوع گردنبند برای هر سبکی مناسب است. می توانید آن را با آویز گسسته بپوشید و یا از سنگین تر انتخاب کنید. با این حال ، اگر به نظر می رسد ظاهری براق تر است ، همیشه می توانید این زنجیره را به تنهایی بپوشید!

زنجیره فیگارو

یک زنجیره فیگارو در دنیای گردنبندها ویژه است. این زنجیرها برخلاف دیگران که از نظر اندازه و شکل با یکدیگر برابر هستند ، از الگوی تکرار پیوندها تشکیل شده است.

https://santayana.com/gold-necklace-chain-designs-men-women/
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت