خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

قطعات خودرو


 
قيمت 0ريال

 قطعات خودرو
 قطعات خودرو


صنعت آنلاین فروش قطعات و لوازم جانبی خودرو در پنج سال گذشته با ورود خرده فروشان آجر و ملات به فضای آنلاین ، سر به فلک کشیده است. طبق یک نظرسنجی از بازار مک کینزی ، پیش بینی می شود این رشد با نرخ 3 درصد در سال ادامه یابد. تا سال 2030.

 یی فروشگاه لوازم یدکی دولوکس کار با اخذ نمایندگی رسمی دیناپارت تمرکز بر ارائه محصولات و لوازم یدکی خودروهای داخلی در دو بخش لوازم یدکی محصولات ایران خودرو که شامل: لوازم یدکی پژو 405 ، لوازم یدکی پژو پارس ، لوازم یدکی پژو 206 ، لوازم یدکی سمند ، لوازم یدکی رانا ، لوازم یدکی پیکان ، لوازم یدکی آردی و روآ و قطعات و لوازم یدکی محصولات سایپا

این رشد همزمان با رشد چشمگیر مصرف کننده در خریدهای اینترنتی است و اگرچه ممکن است این رشد به اندازه مد زنان و مردان نباشد ، صنعت 516 میلیون دلاری فعلی می تواند سرمایه گذاری قابل قبولی را برای یک فروشگاه قطعات خودرو که از قبل معامله می کند ثابت کند.

آیا شما آماده گسترش کار و فروش آنلاین قطعات خودرو هستید؟

نظرسنجی مک کینزی به طرز نگران کننده ای بیان می دارد که "80٪ از بازیکنان [در صنعت] می گویند که در حال حاضر آمادگی کافی ندارند - دلیل اصلی آن عدم تمرکز استراتژیک و مهارت و منابع دیجیتالی ناکافی است."

برای اینکه از بازی جلوتر باشید و تجارت خود را برای فروش آنلاین آماده کنید ، از طریق این راهنمای جامع نحوه فروش آنلاین قطعات خودرو ، مطالعه کنید.

همچنین بخوانید: دستبند طلا ، انواع وسایل آشپزخانه ، چسب کاشی ، نیم ست طلا ، کلینیک زیبایی ،

بدانید چه می فروشید

به نظر می رسد که جواب ساده است ، اما یک معادله پیچیده در پس آنچه می فروشیم و چرا آن را می فروشیم وجود دارد. آیا می خواهید در عرصه بزرگتر خودرویی رقابت کنید یا در محصآیا شما آماده گسترولات خاص تخصص دارید؟

دانستن محصولاتی که می خواهید بفروشید به شما کمک می کند تا وب سایت تجارت الکترونیک خود را ساختار دهید و وب سایتی یکپارچه و کاملاً ساختاری با تجربه کاربری قوی (UX) در اختیار کاربران خود قرار دهید که منجر به تبدیل به جای برگشت خواهد شد.

در زیر چند نمونه از قطعات آنلاین خودرو که مشتریان به دنبال خرید آنلاین هستند ، آورده شده است.

1. خارجی: ضربه گیر ، کوره ، کباب کردن ، و غیره

قطعات خارجی از این قبیل اغلب به جعبه های حمل بزرگ احتیاج دارند و نسبت به قطعات داخلی شکننده نیستند. اگر به دنبال فروش این محصولات هستید ، باید شرایط حمل و نقل را در نظر بگیرید.

کدام شرکت حمل و نقل خدماتی را ارائه می دهد که با مشخصات محصول شما مطابقت داشته باشد؟
آیا به کاربران اجازه می دهید محصولات را تحویل بگیرند؟
آیا شما بین ایالتی حمل می کنید؟
هزینه حمل و نقل بین ایالتی چقدر است؟ در مورد بوتاکس نیز بخوانید.

بخوانید: انتخاب گوشواره مردانه ، انتخاب دامن مناسب

2. داخلی: شمع ، جعبه دنده ، سیلندر و غیره

اینها اغلب شکننده تر هستند و لازم است قبل از حمل و نقل ، آنها را با مقدار زیادی بسته بندی حباب بسته بندی کنید

. س questionsالات مشابه انتخاب شرکت حمل و نقل و سرویس حمل و نقل است که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید. همچنین ممکن است لازم باشد موجودی مواد بسته بندی و حمل را جمع آوری کنید.

3. ابزار: جک ، آچار و غیره

اینها می توانند ابزار سبک مانند آچار یا ابزار سنگین مانند جک باشند. همانطور که در بالا گفته شد ، به نحوه حمل و نقل ایمن و ایمن این موارد بیندیشید.

4. دسته های دیگر با فرصت.

آیا شما در سایر قطعات خودرو تخصص دارید؟ شاید یک منطقه اشباع نشده از بازار برای تخصص وجود داشته باشد. تحقیقات می تواند برای دامنه محصول شما مفید باشد که از بقیه متفاوت باشد.

چه کسی قطعات شما را خریداری می کند؟

بسیاری از افراد و گروه های مختلف کاربری که قطعات خودرو را بصورت آنلاین خریداری می کنند وجود دارد. دسته های واضح شامل مشتری عمده فروشی - به عنوان مثال ، یک گاراژ محلی است. و مشتری خرده فروشی - به عنوان مثال ، افرادی که به دنبال خرید یکبار مصرف هستند. دانستن بازار هدف خود نیز در هنگام طراحی و ساخت وب سایت تجارت الکترونیک مورد توجه است.

اگر وب سایت فعلی دارید و می خواهید یک م eلفه تجارت الکترونیکی اضافه کنید ، می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics برای تجزیه و تحلیل جمعیت فعلی کاربر خود استفاده کنید. Google Analytics به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بر اساس گروه سنی ، جنسیت ، کشور ، علایق و موارد دیگر ردیابی کنید.

اگر وب سایتی ندارید ، در مورد رفتار کاربر خریدار پس از فروش خودرو ، تحقیقات بازار به صورت آنلاین در دسترس است.

شناخت مخاطبان به شما کمک می کند تا نحوه فروش آنلاین قطعات خودرو را بهتر درک کنید. در زیر چند نمونه از مخاطبان آورده شده است:

بیشتر بخوانید: چسب سرامیک ، پاکسازی پوست ، لوازم آشپزخانه ، چسب کاشی استخری ، لیزر موهای زائد

1. فروشگاه های خودرو ، گاراژهای محلی و سایر فروشندگان.

شما یک عمده فروش B2B هستید و قطعات را به فروشندگان کوچکی می فروشید که آنها را به مشتریان می فروشند. از مزایای فروش B2B می توان به ثبات در فروش ، هزینه کمتر و حجم بهتر - که می تواند منجر به فروش بیشتر برای تجارت شما شود.

2. مشتریان نهایی.

شما در حال فروش به کودکی هستید که می خواهد اگزوز بلندی را روی هوندا سیویک 2002 خود قرار دهد. این اطلاعات جمعیتی B2C است. یکی از مزایای فروش B2C توانایی ارائه بالقوه زمان تحویل کوتاه تر برای مقادیر کمتر است.

4 کانال برتر برای فروش قطعات خودرو

این یک دنیای همه کاره است. مصرف کنندگان دیگر برای خرید محصولات به یک مکان نمی روند. مقایسه قیمت ، خرید راحت و حتی خرید مبتنی بر مکان وجود دارد.

برای صنعت بازار خودرو ، یک رویکرد همه کانال ممکن است برای فروش آنلاین مفید باشد. وقتی در حال تحقیق درباره نحوه فروش آنلاین قطعات خودرو هستید ، کانالهای زیر را در نظر بگیرید:

1. فروشگاه تجارت الکترونیکی خودتان.
شما کنترل کامل مغازه تجارت الکترونیک خود را دارید. این بدان معناست که شما با هزینه های دریافتی برای هر فروش مواجه نخواهید شد eBay و Amazon - و می توانید محصولات خود را هر طور که دوست دارید قیمت گذاری کنید.

https://www.bigcommerce.com/blog/how-to-sell-auto-parts-online/#know-what-you-are-selling

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت