خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جوانب مثبت و منفی داشتن فرش در آشپزخانه


 
قيمت 0ريال

جوانب مثبت و منفی داشتن فرش در آشپزخانه
جوانب مثبت و منفی داشتن فرش در آشپزخانه

وقتی برای اولین بار به خانه جدیدم نقل مکان کردم ، همه چیز را برنامه ریزی کرده بودم به جز یک چیز. مطمئن نبودم كه می خواهم در آشپزخانه فرشی داشته باشم یا نه. از کودکی از بازی در کف آشپزخانه در خانه مادرم لذت می بردم و فرش آن را بسیار دنج و دلپذیر کرده بود. اما اینجا ، من فکر کردم که یک روش پاک تر را امتحان می کنم. پس از تحقیق ، تصمیم گرفتم نکات مثبت و منفی را به اشتراک بگذارم.


یک فرش نرم است و از آن محافظت می کند ، چه در برابر درجه حرارت پایین و چه در اثر حوادث. اگر لیوانی را روی زمین کاشی کاری بیندازید ، به احتمال زیاد شکسته می شود. فرش شما را در مشکل جایگزینی آن نجات می دهد.

بیشتر بانوان هنگام خرید قالیچه آشپزخانه ، در انتخاب رنگ و طرح آن دچار تردید میشوند و کمی مشکل پسند میشوند. برای حل این مشکل باید هنگام خرید و انتخاب فرش آشپزخانه خود به سبک دکوراسیون و تم و سایر لوازم آشپزخانه ، رنگ کابینت و … توجه کنید. اما خب یک مسئله ی دیگری هم وجود دارد که برخی از بانوان به هارمونی توجهی ندارند و میگویند که فرش آشپزخانه نباید خیلی روشن باشد تا کثیفی ها را نشان دهد و مجبور به شستشوی دائم آن نشوند. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از فرش و قالیچه و گلیم را در آشپزخانه خود دارید، با توجه به نکته ای که گفته شد بهتر است قالیچه های رنگ تیره انتخاب کنید تا کثیفی را خیلی زود نمایان نکند.

همچنین اگر در کمر مشکل دارید ، داشتن فرش در آشپزخانه نکته ای است که باید به آن توجه کنید. اگر نمی خواهید کل کف آشپزخانه را بپوشانید ، یک فرش یا قالیچه کوچک تهیه کنید و آن را جلوی سینک یا پیشخوان ، جایی که بیشتر اوقات خود را در آنجا ایستاده اید ، قرار دهید.

یک فرش در کف آشپزخانه نیز باعث می شود فضای اتاق بیشتر پذیرا و گرم شود. و از آنجا که امروزه آشپزخانه یک فضای اجتماعی است ، این یک امتیاز مثبت است.
موارد منفی:
تمیز کردن فرش ها بسیار دشوارتر از کاشی و بتن است و به دلیل ترافیک زیاد چرب ، فرسوده و پاره می شوند. این می تواند ظاهری تمیز و تازه به آشپزخانه شما بدهد.

بنابراین ، در پایان ، احساس می کنم مجبورم به شما بگویم که من به توافق رسیدم و یک فرش کوچک برای منطقه نزدیک میز آشپزخانه خریداری کردم ، اما من واقعاً می خواهم نظر شما را در مورد این موضوع ببینم.

اکنون که بحث های محکمی را در مورد داشتن فرش در آشپزخانه ایجاد کردیم ، بیایید چند طرح را که در اینجا به نظر می رسند بررسی کنیم. فرش مشبک مشبک یکی از موارد مورد علاقه ماست زیرا ساده و درجه یک است بدون اینکه ملایم و کسل کننده باشد. دسته کوچک موسیقی جاز سیاه و سفید مناسب آن است و الگوی آن شیک و همه کاره است.

آشپزخانه ها معمولاً فاقد رنگ هستند ، مخصوصاً وقتی صحبت از تمام مبلمان و کفپوش می شود ، بنابراین افزودن یک فرش برجسته و برجسته به این فضا می تواند واقعاً عالی به نظر برسد. فرش قرمز بخارا یک گزینه جالب است ، دارای طرحی مبتنی بر الگوهای سنتی اما در عین حال ظاهری تمیز و دمدمی مزاج که به همان اندازه مناسب یک آشپزخانه مدرن است.

صحبت از آشپزخانه های مدرن ، افزودن فرش به فضایی از این دست می تواند واقعاً دکوراسیون را به هم نزدیک کند و ظاهری گرم و جذاب ایجاد کند. فرش Starlight با کمد سفید ساده و لهجه های چوبی گاه به گاه بسیار مناسب خواهد بود. این مدل خاص از ترکیبی دوست داشتنی از رنگ های سفید و خاکستری روشن برخوردار است که به نظر ما بسیار با طراوت است.

یک رنگ روشن تر مانند نارنجی نیز می تواند در آشپزخانه شگفت انگیز به نظر برسد و این مدل فرش Lattice Frieze از آن نهایت استفاده را می کند. در صورتی که آشپزخانه شما با کمی آبی یا قرمز در آن بهتر به نظر برسد ، می توانید آن را در چند رنگ دیگر نیز تهیه کنید. طرح هندسی به هر یک از آنها یک خط تیره به عاج می افزاید.

البته ، شما همچنین می توانید رویکرد دیگری داشته باشید و به جای اینکه سعی کنید خود را به یک رنگ محدود کنید ، می توانید یک فرش چند رنگ برای آشپزخانه زیبای خود تهیه کنید. این نسخه از فرش Starlight ، با تمام رنگ های مختلف روی آن و ظاهری که عمداً فرسوده است ، شگفت انگیز به نظر می رسد. رنگ ها کمرنگ شده اند اما همچنان درخشان و چشم نواز هستند.

بر اساس چیدمان و سبک آشپزخانه خود ، شما ممکن است یک فرش باریک و بلند ، یک مربع یا شاید یک گرد بخواهید. فرش گرد لایپزیگ برای مکانهای نشستن صمیمی مانند کمی گوشه آشپزخانه یا آشپزخانه ای به شکل L مناسب است. ابعاد آن 3 3 3 ’3 3 3’ (99 سانتی متر 99 99 سانتی متر) است که آن را به یک قطعه لهجه عالی تبدیل می کند ، نه خیلی بزرگ بلکه نه خیلی کوچک.

فرش مادلین از یک الگوی گل زیبا استفاده می کند که در انواع فضاهای مختلف از جمله آشپزخانه زیبا به نظر می رسد ، به خصوص اگر منطقه طراحی ساده و خنثی داشته باشد. می توانید آن را در دو نسخه رنگی تهیه کنید ، یکی بر اساس سایه های آبی و دیگری روی سبز. چندین شکل و اندازه نیز برای انتخاب وجود دارد ، از جمله این نسخه مربع.

فرش Brighella در نسخه ای چند رنگ ارائه می شود که سایه های آبی ، قرمز و نارنجی را در پس زمینه بژ خنثی کنار هم قرار می دهد و به شما اجازه می دهد بدون اینکه خیلی جسور باشید ، برجسته شود. این طرح انتزاعی است که قابلیت انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد ، به این فرش زیبا اجازه می دهد تا در انواع فضاها و دکورهای مختلف شگفت انگیز به نظر برسد.

فرشی که داستانی را تعریف کند چطور؟ این یک روش واقعا خوب برای افزودن شخصیت بیشتر به آشپزخانه شما و تبدیل آن به فضایی مناسب و راحت برای همه است. فرش Rabia یک گزینه دوست داشتنی است ، دارای الگوی دمدمی و پویا و طراحی چند رنگ است.
فرش لایپزیگ در dddمدرن و همچنین در فضاهای دیگر عالی به نظر می رسد. این یک الگوی هندسی ساده با راه راه های بزرگ شورون در رنگ های مختلف دارد که به طور مبهم یادآور کفپوش استخوان شاه ماهی است. شیک و شیک است بدون اینکه خیلی جسورانه باشد و ظاهری سبک و بسیار معمولی را حفظ می کند که در فضای اطراف آن نیز نقش بسته است.

https://www.homedit.com/pros-and-cons-of-having-a-carpet-in-the-kitchen/

دیگر مطالب مفید سایت

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت