خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لیزر صورت بهتر است یا بوتاکس


 
قيمت 0ريال

لیزر صورت بهتر است یا بوتاکس
لیزر صورت بهتر است یا بوتاکس

چرا  لیزر صورت بهتر از بوتاکس است


چرا صورت لیزر بهتر از سم بولوتونیوم است. شما می دانید که من اخیراً همه چیز در مورد مراقبت از پوست و مراقبت از ذهن و بدن شما هستم. بنابراین ، ملاقات با دکتر بلا پاندیت نمی توانست به موقع تر باشد. این زن شگفت انگیز است! او یک پزشک معالج پزشکان در Evergreen Park ، IL و در همان همسایه است و دارای Beluxe Med Spa (خانه جدید من خارج از خانه) است.

تزریق بوتاکس برای درمان عرق بیش از حد توسط  اف دی ای  تصویب شده است. این محلول به طور انتخابی غدد عرق کف دست را غیر فعال می کند و در نتیجه ظاهری طبیعی و بدون رطوبت ایجاد می شود. درمان عرق دست با مرجعه به کلینیک زیبایی بصورت سرپایی انجام می شود و پس از آن نیازی به مراقبت ویژه نیست. عوارض جانبی اثرات آن حداقل و به طور متوسط ​​6 تا 12 ماه ماندگار است. پس از هر بار تکرار درمان، مدت ماندگاری بیشتر می شوند. در مطالعات بالینی مختلف میزان رضایت بیمار تا 98 درصد ثبت شده است.

چرا صورت لیزر بهتر از بوتاکس است

 

آبگرم Beluxe Med یکی از مکان هایی است که همه باید درباره آن بیشتر بدانند. من یکی از کسانی هستم که به طور منظم از زیبایی شناس من صورت می گیرم ، اما گاهی اوقات شما آن عنصر اضافی "رفع" را می خواهید. Beluxe Med Spa جایی است که برای تهیه آن می روید!

از بین بردن موهای زائد و خال کوبی با لیزر ، برنامه ریزی درما ، سلولیت - اسکار - از بین بردن علائم کشش و رگ ، بازسازی کلاژن ، جوان سازی پوست ... آه! لیستی از خدمات Beluxe فعال است.

ولی! بیایید به نکته این پست برگردیم: لیزر صورت در مقابل بوتاکس. من هر دو را انجام داده ام صورت بوتاکس و لیزر. وقتی بوتاکس می زدم دقیقاً برای چین و چروک نبود - در برهه ای از زندگی ، وقتی لبخند می زدم لب ناپدید شدن لب بالایی ام بسیار ناامن بود و بوتاکس برای شل کردن عضلات لب بالا بود تا این اتفاق نیفتد . من فقط یک بار این کار را کردم ، اما فقط به یاد آوردم که فکر کردم: "الکس ، بوتاکس ؟!"

الاس! این موضوع پست وبلاگ چگونه شکل گرفت. اگر مثل من یک دختر هستید ، خیلی سخت نمی خواهید قطار بوتاکس را بزنید - LASER FACIALS برای شما مناسب است!

 بیشتر بخوانید : فروشگاه لوازم یدکی ، لوازم آشپزخانه  ، چسب سرامیک ،

 مزایای لیزر صورت چیست؟


BP: صورت لیزر فواید زیادی دارد. آنها سریع و بدون درد هستند و مانند پاکسازی پوست هیچ فاکتور خطرناکی ندارند و می توانند در همه رنگ پوست استفاده شوند. صورت با لیزر برای ساخت کلاژن کار می کند که برای پیری زودرس مانند چین و چروک ضروری است. همچنین ، لکه های تیره ، هایپرپیگمانتاسیون ، جوش های سرسیاه و کک و مک با گذشت زمان برطرف می شوند. براق و لطیف ، پوست جوان سود طولانی مدت آن است. این همچنین یک برنامه عالی قبل از مهمانی است که برای یک موقعیت خاص شگفت انگیز به نظر می رسد

صورت با لیزر برای ساخت کلاژن کار می کند که برای پیری زودرس مانند چین و چروک ضروری است.

بهترین روش حذف موهای زائد صورت را بخوانید.

 فواید بوتاکس چیست؟


BP: بوتاکس با جلوگیری از سیگنال های گیرنده های عصبی عضلات کار می کند. عضله دیگر نمی تواند منقبض شود که باعث شل شدن و نرم شدن چین و چروک می شود. به طور گسترده ای روی چروک های پیشانی استفاده می شود. مزایای آن این است که فرد تأثیر فوری خواهد دید ، اما بوتاکس طی شش ماه از بین می رود و باید توسط یک متخصص آموزش دیده داده شود. افتادگی چشم و دهان و عوارض جانبی واقعی که اگر به درستی تزریق نشوند ممکن است اتفاق بیفتند و تا زمان از بین رفتن بوتاکس سخت برطرف می شوند.

 بین این دو ، کدام یک موثرتر است؟ و چرا؟


BP: برای نتایج طولانی مدت ، لیزر صورت به طور منظم از تشکیل چین و چروک جلوگیری می کند. برای نتایج فوری بوتاکس کمک خواهد کرد اما مشکلات را درمان نمی کند. هر دو را در کلینیک زیبایی انجام دهید.

AD: وقتی نوبت به لیزر صورت می رسد ، BeLuxe از چه نوع لیزری استفاده می کند؟
BP: ما از یک لیزر 1064 YAG توسط Cynosure استفاده می کنیم. از نظر ما ایمن ترین لیزر موثر در بازار است.

Beluxe Med Spa از لیزر 1064 YAG توسط Cynosure استفاده می کند. از نظر ما ایمن ترین لیزر موثر در بازار است.
AD: فردی که می خواهد خطوط ریز و چین و چروک پوست را کاهش دهد ، باید چند روش درمانی با لیزر انجام دهد؟ آیا سازگاری با گذشت زمان یا مجموعه ای از درمان های شدید را در مدت زمان کوتاه تری توصیه می کنید؟
BP: یک سری پنج تایی در طی پنج هفته همان چیزی است که ما برای دستیابی به نتایج ماندگار و ماندگار توصیه می کنیم. پس از آن نگهداری هر سه چهار ماه یک بار ایده آل خواهد بود.

محدودیتی برای افرادی که تحت درمان کاشت مو قرار می‌گیرند وجود ندارد. اما افرادی که از الگوی ریزش موی ژنتیکی رنج می‌برند و همچنین افرادی که در اثر تغییر عادت های غذایی خود دچار ریزش موی شدید شده اند گزینه های مناسب تری هستند.  ممکن است افراد در سنین جوانی هم  موهای خود را از دست بدهند و تمایل داشته باشند که سریعتر درمان را شروع کنند.

AD: حالا بعضی ها کلمه LASER را می بینند و می خواهند بدوند! آیا واقعاً آنقدر ترسناک است؟ و آیا صدمه دیده است - "درد" را با چه چیزی مقایسه می کنید؟
BP: این اصلاً دردناک نیست! احساس می شود کسی صورت شما را قلقلک می دهد. در واقع بسیار آرامش بخش است. زمان خرابی وجود ندارد و می توانید آرایش خود را دوباره اعمال کنید و بلافاصله روز خود را ادامه دهید.

.. بچه ها! درست است ، واقعاً شبیه چیزی نیست.

اگر پس از انجام  لیزر موهای زائد پوستتان تاول زد ، آنرا دستکاری نکنید. اگر پوست دچار مشکل شد از متخصص خود بخواهید یک پماد معرفی کند تا بهبود یابید.

همچنین بخوانید : چسب کاشی استخری ، انواع وسایل آشپزخانه ،

 همچنین ممکن است برای کاهش ناراحتی های بعد از درمان ، از ژل ترمیم کننده ، حوله های خنک ، کمپرس یخ یا آلوئه ورا استفاده کنید.

AD: برای حفظ اعتبار صورت لیزر ، در خانه ، بعد از درمان چه کاری می توانید انجام دهید؟
BP: ضد آفتاب روزانه و رتینول در شب برای همه افراد ضروری است و به شما کمک می کند تا پوست شما به شکل بالایی درآید. من هم از طرفداران پر و پا قرص زیبایی 10 قدم کره ای هستم! مطلب چسب کاشی را نیز بخوانید.

Annnnnd ، بهترین قسمت در مورد این پست !؟ 10٪ تخفیف در مورد برنامه ریزی صورت یا لیزر صورت با لیزر (پست وبلاگ برنامه ریزی درما در DuffyDossier.com به زودی منتشر می شود - با ما همراه باشید!) تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هنگام رزرو قرار ملاقات خود ، "DuffyDossier" را ذکر کنید.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت