خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روشهای پاکسازی پوست


 
قيمت 0ريال

روشهای پاکسازی پوست
روشهای پاکسازی پوست

پوست عالی به سادگی یک ماده DNA نیست - در واقع عادت های روزمره شما تأثیر زیادی روی آنچه در آینه می بینید دارند. اما بسته به اینکه کدام محصول را بخوانید یا با پزشک خود مشورت کنید ، نظرات گیج کننده ای در مورد همه چیز وجود دارد ، از نحوه مرطوب سازی گرفته تا نحوه محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش. در نهایت ، مراقبت از پوست شما کاملاً شخصی است. این مواردی است که شما باید مرتب کنید تا از بین همه سر و صدا مرتب شوید.

استفاده از پاکسازی پوست و لایه‌برداری مؤثر است. همچنین با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.

بعد از آن پوست کمی بخور داده شده و جوش‌های سرسیاه آن تخلیه می‌شود. در نهایت از یک ماسک مناسب با نوع پوست استفاده شده و کرم نهایی روی پوست قرار داده خواهد شد

نکاتی درباره مراقبت از پوست قبل از شروع


سه قدم اصلی
فکر کنید که کارهای روزمره مراقبت از پوست شامل سه مرحله اصلی است:

پاک کردن - شستن صورت.

تونینگ - ایجاد تعادل در پوست.
مرطوب کننده - مرطوب کننده و نرم کننده پوست.
هدف از هر روال مراقبت از پوست این است که چهره شما را تنظیم کند تا در بهترین حالت عمل کند و همچنین مناطقی را که می خواهید کار کنید عیب یابی یا هدف قرار دهید. کریستینا هولی ، متخصص مراقبت از پوست در سانفرانسیسکو می گوید: "کارهای روزمره زیبایی فرصتی برای مشاهده تغییرات در خود شماست." همانطور که پوست شما با افزایش سن نیاز به شیفت دارد ، محصولات شما نیز تغییر خواهند کرد. هنوز هم ، او اضافه می کند ، "این در مورد ایجاد کمال نیست." اجازه دهید این سه مرحله به آیین روزمره شما تبدیل شود که باعث تقویت پوست و روز شما می شود. استفاده از بوتاکس تا زمانی که مجبور نشدید توصیه نمی شود.

دکتر راشل نازاریان ، متخصص پوست در منهتن در گروه پوست شوایگر می گوید ، دانش پشت محصولات مراقبت از پوست بسیار طولانی شده است اما هنوز چیزی به عنوان رفع فوری وجود ندارد - شما برای استفاده از مزایای آن به زمان نیاز دارید. وی توضیح می دهد: "نتایج فقط با استفاده مداوم مشاهده می شوند." به طور کلی ، هدف شما این است که حداقل طی شش هفته ، یک یا دو بار در روز از یک محصول استفاده کنید تا تفاوت را مشاهده کنید.
نکته: با هر محصول مراقبت از پوست ، به ترتیب قوام - از نازک ترین تا ضخیم ترین آن را استفاده کنید. به عنوان مثال ، پاک کننده ، تونر (در صورت استفاده) ، سرم و سپس مرطوب کننده.


پاک کردن

 

دکتر کارلوس چارلز ، متخصص پوست شهر نیویورک می گوید: شستن صورت اساسی ترین و ضروری ترین مرحله در هر روال است. "پوست ما هر روز با آلاینده های محیطی ، آلودگی و سایر عوامل تماس می گیرد که باید به آرامی از بین برود." برای جلوگیری از گرفتگی منافذ ، تیرگی و آکنه ، دو بار در روز ، صبح و شب بشویید.

برای انجام جوانسازی پوست با لیزر ، پزشک از شما می خواهد که هیچ دارو یا مکمل دیگری مانند آسپیرین ، ایبوپروفن یا ویتامین ای که می تواند لخته شدن خوان را تحت تأثیر قرار دهد ، از ده روز قبل از لیزر مصرف نکنید.

پاک کننده صورت خود را پیدا کنید


فرمول مناسب بدون پاک کردن روغنهای ضروری و سالم ، پوست شما را تمیز می کند. این کار را با اسکراب های لایه بردار راحت کنید (هفته ای یک بار استفاده کنید) و از کسانی که پوسته گردو خرد شده یا مواد ساینده دارند اجتناب کنید. لوازم ارتوپدی و توانبخشی برای مراقبت از پوست لازم نیست.

بیشتر بخوانید : چسب کاشی استخری ، انواع وسایل آشپزخانه ، دستبند طلا ،


منظور از غیر کمدوژنیک دقیقاً چیست؟


این اصطلاح به طور مکرر در برچسب های محصول وجود دارد و توسط متخصصان مراقبت از پوست استفاده می شود اما همیشه با زبانی ساده و شفاف تعریف نمی شود. در اینجا یک توضیح سریع وجود دارد: اگر کالایی ادعا می کند غیر comedogenic است ، به این معنی است که نباید منافذ پوست را مسدود کند یا باعث آکنه شود - یا با انسداد پوست ، انسداد غدد یا تحریک فولیکول مو. این ادعا توسط F.D.A تنظیم نشده است ، و بسیاری از شرکت ها آزمایشات داخلی خود را انجام می دهند تا تعیین کنند که آیا یک محصول باید comedogenic در نظر گرفته شود یا خیر. (برخی از مواد رایج کمدوژنیک شناخته شده روغن نارگیل و کره کاکائو هستند.) به طور معمول ، هرچه ماده غذایی مواد تشکیل دهنده کمتری داشته باشد ، تشخیص اینکه آیا واکنشی ایجاد می کند آسان تر است.
آیا می دانید بهترین راه برای شستن صورت وجود دارد؟ در اینجا نحوه کار متخصص کرمینا هولی در مراقبت از پوست آورده شده است.

نحوه استفاده از تونر


از نظر بسیاری ، کلمه "تونر" باعث ایجاد مخلوقات گزنده از دهه 80 می شود. دکتر نظریان می گوید: "اصل یک محصول حاوی الکل بود که برای خشک کردن پوست چرب و از بین بردن آلودگی های باقی مانده پس از تمیز کردن استفاده می شد." فرمول های امروز ، تکامل یافته اند. آنها را به عنوان مکمل در نظر بگیرید - این مایعات نازک مقدار زیادی مواد مغذی را به بدن می رسانند و به جذب سایر محصولات موجود در رژیم کمک می کنند ، در حالی که هنوز چهره شما را متعادل می کند.

همچنین بخوانید: لوازم آشپزخانه ، چسب کاشی ، نیم ست طلا ،

جوردانا ماتیولی ، متخصص زیبایی شهر نیویورک می گوید ، اکثر متخصصان تونر را اختیاری می دانند: "این می تواند یک روش خوب برای افزودن مواد خاصی باشد که ممکن است در محصولات دیگر نداشته باشید یا لایه دیگری از پوست را دوباره پر کنید." اگر وقت و تمایل دارید ، در اینجا چند ماده اصلی برای جستجوی شما آورده شده است:

اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی برای از بین بردن آرام سلولهای مرده پوست که می توانند منافذ پوست را مسدود کنند ، پوست آسیب دیده از آفتاب را بهبود بخشیده و تیرگی را به حداقل می رساند.
اسید هیالورونیک برای تقویت آبرسانی ، مهر و موم شدن در حالت شیری و پوست چاق برای درمان ظریف خطوط ریز.
گلاب و چای سبز برای کاهش تحریک و کاهش قرمزی با اثر ضد التهابی.
ویتامین E و C برای مقابله با قرار گرفتن در معرض روزانه رادیکال های آزاد که می توانند پوست شما را پیر کنند.


تونر چیست؟


ماتیولی می گوید: "تونرها باید بعد از پاکسازی و قبل از گذاشتن هر چیز دیگری انجام شوند." روش کاربرد سنتی این است که یک پنبه را اشباع کرده و از روی خود عبور دهید. مراجعه به یک کلینیک زیبایی می تواند کمک کننده باشد.

https://www.nytimes.com/guides/tmagazine/skincare-routine

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت