خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه می توان ملافه کودک مناسب انتخاب کرد


 
قيمت 0ريال

چگونه می توان ملافه کودک مناسب انتخاب کرد
چگونه می توان ملافه کودک مناسب انتخاب کرد


تختخواب مناسب کودکستان برای ایمن و گرم نگه داشتن کودک مهم است. یاد بگیرید که در تختخواب کودک به دنبال چه چیزی باشید.

در هنگام انتخاب روتختی کودک و نوجوان به رنگ و طرح آن دقت بیشتری داشته باشید. طرح و رنگ روتختی، به شدت بر جلوه اتاق اثر گذار است.

به طور مثال اگر اتاق فرزندتان کوچک است؛ سعی کنید روتختی با رنگ روشن انتخاب کنید و یا روتختی کودک و نوجوان شما مطابق با طرح دکوراسیون اتاق او باشد.


ملافه های تخت نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا نوزادان نمی توانند دمای بدن خود را تنظیم کنند. برای اطمینان از اینکه در طول شب خیلی سرد یا گرم نیستند باید از تختخواب مناسب کودک استفاده کنید.

نوزادان نباید تخت خواب مهد کودک شل در تختخواب خود داشته باشند. این شامل پتو ، بالش ، بالش و حیوانات شکم پر است. در عوض از یک ورق نصب شده ساده روی تشک استفاده کنید.

نوزادان باید در تخت خواب های زیپ دار یا دکمه دار بخوابند. نوزادان جوان دوست دارند که قنداق شوند و شما باید مراقب باشید که نوزاد تازه متولد شده خود را محکم قبل از خواب بپیچید. با بزرگتر شدن کوچولوی خود ، می توانید پتوی قنداق دار را با یک کیسه خواب - یک کیسه خواب زیپ دار که کودک شما را گرم می کند ، جایگزین کنید. با این وجود مطمئن شوید که این کیسه های خواب هود ندارند. همچنین این کیسه خواب ها را خیلی بزرگ خریداری نکنید. اگرچه ممکن است بزرگ شدن برای تبدیل شدن به آن وسوسه انگیز باشد ، اما فکر بدی است زیرا کودک می تواند به پایین به داخل کیف بکشد.

تشک چه نوع است؟


تشک ها باید محکم باشند ، کودک شما مکانی نرم برای خوابیدن نمی خواهد. همچنین مراقب باشید که آویزان نشود و به خوبی در تخت نوزاد قرار بگیرد.

پوشش باید ضد آب باشد. از تشک های دست من استفاده نکنید ، مگر اینکه بدانید از کجا آمده است.

از تشک های دارای سوراخ برای تهویه خودداری کنید. تمیز نگه داشتن اینها ممکن نیست بنابراین باید از آنها اجتناب شود.

ملافه های سبز


نوزادان حداقل 60 درصد از سال اول خود را در خواب می گذرانند ، و تنفس خود را در هر تشک ، ملحفه ، بالش ، راحت کننده ، بالشتک و سایر وسایل خانه تختخواب ساخته شده انجام می دهند. این واقعیت به تنهایی به ایجاد تغییرات بزرگ در بخش ملافه ها و حرکت به سمت الیاف طبیعی و فاقد مواد شیمیایی کمک کرده است. محصول جانبی: یک محیط سالم تر. ملافه های سبزتر می توانند هزینه بیشتری برای شما داشته باشند ، اما لباس آنها بهتر و ماندگارتر خواهد بود. در اینجا جدیدترین تشک ها ، ملافه ها ، پتوها و بالش های غیر سمی (یا حداقل کمتر) است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس ، فروشگاه لوازم یدکی ، چسب سرامیک ، لیزر موهای زائد


همه ما از دوران کودکی که در خواب روی تشک های پر از مواد سازگار با محیط زیست غیر گازدار ، خارج از گاز ، مواد شیمیایی مبتنی بر پتروشیمی مانند پلی استر و کف پلی اورتان زنده مانده ایم و با مواد دافع لکه ، بازدارنده شعله و سایر سموم قابل تنفس تحت درمان قرار گرفته ایم ، زنده مانده ایم. هنوز هم اگر برای کودک خود تختی سبز طراحی می کنید ، تشک را در اولویت قرار دهید.

برخی از تولیدکنندگان تجاری شروع به استفاده از الیاف طبیعی مقاوم در برابر شعله مانند پشم به جای مواد شیمیایی برای ایجاد موانع کندکننده در تشک های خود کرده اند. یک مزیت اضافه شده: پشم به تنظیم دمای بدن کمک می کند و باعث می شود خواب بهتری داشته باشید. اگر می خواهید به طور کلی از مواد مصنوعی پرهیز کنید ، روی یک تشک بوم گردی واقعی غوطه ور شوید. اینها یا با پنبه و پشم روی کویل های فولادی یا لاتکس طبیعی از درختان لاستیک پر می شوند. لاتکس سخت ترین گزینه است و دارای خواص ضد حساسیت و مقاوم در برابر کپک است - به علاوه ، شما می توانید آن تشک تختخواب را چندین بار تحویل دهید و سپس از آن به عنوان پد کف استفاده کنید ، دوام این قیمت در صورت وجود قیمت بالاتر آن را جبران می کند تا در آینده فرزندان بیشتری داشته باشید.

• تشکی با پنبه و پشم ارگانیک سازگار با محیط زیست - اگر علامت Pure Grow را مشاهده کردید ، می دانید که شیوه های تولید پشم بر پایداری تأکید دارند.

ملحفه ها


مخلوط های پلی استر و پلی پنبه با مراقبت آسان کاملاً قرن گذشته هستند. اکنون همه برای بچه های خود و همچنین برای خودشان می خواهند ورق 100 درصد پنبه ای داشته باشند. اما از آنجا که تولیدکنندگان برای جلوگیری از چروک شدن غالباً به پنبه فرمالدئید می دهند ، ممکن است بخواهید پارچه های بدون مواد شیمیایی را بررسی کنید. سبک های سنتی برای کودکان در سایت های مصرف کننده اختصاص داده شده به بیماران آلرژی پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال چیزی شیک تر از خرگوش و خرس هستید (یا صورتی و آبی ملایم) ، به برخی از فروشگاه هایی که والدین ران آنها را تهیه می کنند مراجعه کنید - مجموعه های پنبه ای بدون فرمالدئید Boodalee و Kukunest را در Modern Mini و Duc Duc پیدا خواهید کرد . این به این معنی نیست که پنبه کاملاً سالم است - حداقل برای کره زمین.

پنبه یکی از محصولاتی است که به شدت اسپری و تصفیه می شود - اگر می خواهید یک مرحله سبزتر شود ، باید ارگانیک شوید.

بیشتر بخوانید: پاکسازی پوست ،


خطوط ارگانیک برای نوزادان ، ساخته شده از پنبه فوق العاده نرم و اسپری نشده ، به طور ناگهانی در همه جا وجود دارد - آنها را در Walmart and Babies "R" Us و همچنین سایت های تخصصی در زمینه محصولات زیست محیطی خواهید یافت. انواع گره را می توان در آب گرم شست وشو داد و هنوز هم روی بالشتک های پودری ضخیم تر از وینیل پهن می شود. [لینک به پد ها]. ملافه های سازگار با محیط زیست Grow دارای چاپ های گران قیمت مدرن روی پنبه ارگانیک است - حتی می توانید تطبیق رنگ را نیز درخواست کنید Stokke Organic همچنین دارای برخی از گرافیک های تازه است. و می توانید خطوط جدید تختخواب های ارگانیک شیک توسط شرکت های طراحی جدید مانند Argington و Q Collection Junior خریداری کنید.

• مجموعه ورقهای ارگانیک بدون رنگ - Natures Purest در نوزادان “R” Us از جوانه های پنبه ای آلی سفید نشده و رنگ نشده استفاده می کند که به طور طبیعی کرم ، سبز و قهوه ای هستند. خط BRU دیگر ، بسیار bunnyis 

h Bunny Meadow ، از پالت غنی تری از رنگ های طبیعی استفاده می کند.

• همچنین مجموعه ورق های ارزان قیمت BambooBaby را در لباس تنفس کاملاً تنفس پذیر و ضد باکتری بامبو ، یک محیط زیست.

پتو ، بالش ، ضربه گیر و لنت


ابر نرم بالش ، روتختی و سپر مملو از پلی استر روی تخت کودک نوپای شما عالی به نظر می رسد (اگرچه پس از شستشوی چندگانه دستگاه ، کرکی از بین می رود). نسخه های سازگار با محیط زیست به اندازه پف نیستند ، اما جذابیت خاص خود را دارند - چیزی شبیه عروس عروسکی قدیمی شما. و آنها برای نوزادانی که به خاطر امنیت نباید در ابرها بخوابند بسیار مناسب هستند.

سپرهای پر از پنبه یا پشم ارگانیک و بالش هایی که با لاستیک ریز خرد شده پر شده اند. رواندازهای پر از پشم گوسفند ، پشم نمدی ارگانیک یا لنت های گودی پنبه ای و لاستیکی (در Good Night Naturals) ؛ و پتوهای پشمی یا نخی (در همه جا) - یک دنیای کامل از گزینه های کودک سبز وجود دارد. حتی می توانید پتوهای رنگارنگ گهواره و اندازه دوقلو از شلوار جین آبی قدیمی و ژاکت های پشمی در Abundant Earth پیدا کنید.

• انواع فوق را با شستشوی آسان: پد های گودی پشمی که می توانید داخل دستگاه بیندازید و یک سپر پنبه ای ارگانیک قابل شستشو در ماشین در Bed Soft Bedware نسبتاً جدید در صحنه بوم هستند.

https://www.mom365.com/baby/baby-gear/how-to-choose-the-right-baby-bedding

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت