خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راهنمای انتخاب چسب سرامیک و کاشی


 
قيمت 0ريال

راهنمای انتخاب چسب سرامیک و کاشی
راهنمای انتخاب چسب سرامیک و کاشی


کاشی های عالی خود را انتخاب کردید؟ ووه! اما هنوز آرام ننشینید - این کار بسیار سرگرم کننده ای است که در معرض خطر صدای یک مهمانی مهمانی است. اکنون باید در مورد چسب و نصب آن فکر کنیم. از این گذشته ، کاشی های جدید شما فقط در صورت نصب صحیح بهترین شکل را پیدا می کنند.

ما از چسب کاشی برای چسباندن کاشی های خود به دیوارها و کف ها استفاده می کنیم - این ماده Prittstick در اصل برای ظروف چینی است. تعداد بیشماری از بسترهای مختلف (این اصطلاح فنی برای دیوارها و سطح کف است) و انواع کاشی در خارج وجود دارد ، بنابراین انتخاب چسب صحیح برای اطمینان از ماندن کاشی های شما برای سالهای آینده بسیار حیاتی است.

برای چسباندن کاشی روی سطوح گچی، لازم است که در ابتدا آن را با پرایمر ترکیب کنید. ترکیب این دو ، مقاومت گچ را در برابر رطوبت چسب کاشی و چسب سرامیک پودری افزایش می دهد و جذب آب را کاهش می دهد.

ما همیشه توصیه می کنیم از یک کاشیکار حرفه ای مشاوره بگیرید ، که بهترین گزینه برای انتخاب چسب مناسب برای پروژه شما خواهد بود. با این حال ، ما این راهنمای مفید را برای کمک به شما در انتخاب درست اگر شما خود چسب انتخاب می کنید ، آورده ایم. مانند همه موارد ، اگر به مشاوره اضافی نیاز دارید فقط با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

چه نوع چسب کاشی وجود دارد؟


دو نوع مختلف چسب کاشی ، خمیرهای مخلوط آماده و چسب های پودری وجود دارد.

همانطور که از نامش پیداست ، خمیرهای مخلوط آماده می توانند مستقیم از وان استفاده شوند ، بنابراین استفاده از آنها بسیار آسان است. اما با سهولت محدودیت هایی به وجود می آید - به طور کلی ، خمیرها فقط می توانند برای نصب کاشی های سرامیکی کوچکتر به دیوارها استفاده شوند. همچنین بخوانید: پاکسازی پوست ،

از طرف دیگر ، چسب های پودر شده باید با آب مخلوط شوند و دوغاب تهیه کنید که کمی بیشتر وقت و تلاش می برد. با این حال ، آنها پیوند بسیار قوی تری را ارائه می دهند و به طور کلی می توان آنها را برای قرار دادن کاشی های سرامیکی ، چینی و سنگ های طبیعی تقریباً در هر لایه استفاده کرد.
همانطور که در بالا ذکر کردیم ، تعداد زیادی از لایه های مختلف وجود دارد که می توان کاشی ها را بر روی آنها ثابت کرد. بیایید رایج ترین گزینه ها را بررسی کنیم:

دیوارها - گچ و تخته گچ


کاشی های سرامیکی کوچک اغلب برای دیوارها و اسپل شک استفاده می شود و در بیشتر موارد ، خمیر آماده برای کار مناسب است. اگر کاشی سرامیک بزرگتری (بزرگتر از 30 x 30 سانتی متر) یا کاشی چینی با هر اندازه را درست می کنید شما باید از چسب پودر شده استفاده کنید. اینها در رنگهای مختلف ، تنظیم سرعت و گزینه های انعطاف پذیری ارائه می شوند که در زیر به آنها خواهیم پرداخت. نیم ست طلا شامل چه چیزهایی می شود؟

اطمینان از اینکه دیوار شما تحمل وزن کاشی و چسب را دارد بسیار مهم است. در صورت امکان ، توصیه می کنیم کاشی کاری را مستقیماً روی تخته گچ بجای گچ تازه انجام دهید. در زیر جزئیات بیشتری درباره وزن روی دیوارها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بوتاکس ، انتخاب لباس مهمانی ،

طبقات - الوار


اگرچه گاهی اوقات می توان مستقیماً روی تخته کف کاشی کاری کرد ، ما معمولاً نصب یک لایه از تخته سه لا درجه دریایی (حداقل ضخامت 15 میلی متر) یا یک تخته حمایت از کاشی را در بالا توصیه می کنیم. با این کار سطح قویتر و پایدارتری برای کاشیکاری روی شما ایجاد می شود. به انتخاب لوازم آشپزخانه نیز دقت کنید.

خمیرهای مخلوط آماده هرگز نمی توانند برای کاشی کف استفاده شوند ، حتی اگر از کاشی و سرامیک استفاده می کنید - در عوض ، همیشه باید از یک چسب پودر استفاده کنید. موارد اصلی که باید در انتخاب چسب پودری مناسب رعایت شود ، رنگ ، انعطاف پذیری و باز بودن یا زمان گیرش است. ما به زودی به این موارد خواهیم رسید

کف - بتن یا آجر


مانند کف چوب ، همیشه باید از چسب پودر شده استفاده کنید. قبل از کاشی کاری کفهای تازه چیده شده باید کاملاً خشک شوند - به طور کلی پایه های بتنی حداقل به 6 هفته زمان نیاز دارند. چسب کاشی استخری پودری نیز موجود می باشد.

نگاهی دقیق به چسب های پودری


همه چسب های پودری برابر نیستند و بسته به پروژه شما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بیایید برخی از گزینه های رایج را بررسی کنیم:

رنگ


بیشتر چسب ها به دو رنگ سفید یا خاکستری موجود هستند. معمولاً هنگام استفاده از دوغاب سبک تر ، از چسب سفید استفاده می کنید و بالعکس. در مورد دستبند طلا نیز بخوانید.

انعطاف پذیری


حتی در خانه شما ، کاشی های کف استرس زیادی را از طریق ترافیک پا ، گرمایش از کف و حرکت در طبقه زیرین تجربه می کنند. بستر چسب می تواند این استرس را جذب کند تا احتمال ترک خوردگی کف جدید شما کاهش یابد. هرچه چسب تغییر شکل پذیر (یا انعطاف پذیر) باشد ، آرامش بیشتری خواهید داشت. بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی ،

چسب های کاشی پودری دارای نمره S1 یا S2 هستند ، جایی که S2 انعطاف پذیری بیشتری دارد. به طور کلی ، یک چسب S1 مانند Rapid Setaflex Grey ما برای اکثر موارد مناسب است. در مناطقی که دارای لرزش یا حرکت زیادی هستند ، برای اطمینان بیشتر می خواهید از یک چسب دارای درجه بندی S2 استفاده کنید.

بعضی از چسب ها ، مانند Trade Flexirapid Grey ما ، درجه بندی نشده اند اما هنوز هم می توانند در کف با حرکت یا لرزش محدود استفاده شوند.

چسب بتن لاتکس یا رزین تقویت کننده ملات سهند شیمی، طراحی شده بر پایه رزین های امولسیونی ، به جهت تقویت انواع مختلف چسب های پایه سیمانی از لحاظ چسبندگی ، انعطاف و مقاومت در برابر آب و رطوبت برای کاشی کاری سنگ ها و سرامیک های با ابعاد بزرگ مناسب می باشد.

زمان تنظیم


چسب های پودر شده اغلب به عنوان تنظیمات "استاندارد" یا "سریع" طبقه بندی می شوند - این به زمان کار شما برای استفاده از محصول اشاره دارد. هرچه چسب ها سریعتر تنظیم شوند ، زودتر می توانید وارد دوغاب شوید و اتاق خود را تمام کنید.

همانطور که از نام آن پیداست ، چسب تنظیم سریع سریعتر از چسب استاندارد تنظیم می شود. به عنوان مثال ، چسب Rapid Setaflex White در عرض 30 دقیقه تنظیم می شود ، در حالی که برای مجموعه استاندارد Setaflex White بیش از 3 ساعت است. برای دریافت اطلاعات درباره لیزر مو ، مطلب لیزر موهای زائد را بخوانید.

در بسیاری از موارد ، انتخاب چسب با تنظیم سریع منطقی است. با این حال ، موارد زیادی وجود دارد که ترجیح می دهید از چسب با زمان باز شدن بیشتر استفاده کنید .

https://www.porcelainsuperstore.co.uk/blog/a-guide-to-choosing-the-right-tile-adhesive/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت