خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راهنمای انتخاب گوشواره مردانه


برای استفاده از گوشواره های مردانه مهم نیست که شما چه کسی باشید. مهمترین عاملی که باید به خاطر بسپارید این است که یک گوشواره (یا دو) باید ظاهر شما را تکمیل کند و خوشتیپی شما را به سرقت نبرد.
قيمت 0ريال

راهنمای انتخاب گوشواره مردانه
راهنمای انتخاب گوشواره مردانه

راهنمای انتخاب گوشواره برای آقایان

توازن تعادل بین نمایش شخصیت و بیرون به همان شکلی که فکر می کنید دشوار نیست. با اجرای چند دستورالعمل ، شما موفق خواهید شد.

شاید شما آن پسری باشید که برای بیان فردیت خود آماده است. یا شاید شما پسر دیگری باشید - کسی که سوراخ گوش و جواهرات برای آقایان مناسب نمی شناسد . شاید شما ترکیبی از هردو باشید؟

مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره طلا تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: انتخاب دامن مناسب ، انتخاب روسری مناسب ،

برای استفاده از گوشواره های مردانه مهم نیست که شما چه کسی باشید. مهمترین عاملی که باید به خاطر بسپارید این است که یک گوشواره (یا دو) باید ظاهر شما را تکمیل کند و خوشتیپی شما را به سرقت نبرد.
گوشواره ها به شکل رسمی یا  غیر رسمی طبقه بندی می شوند ، اما این بدان معنی نیست که می توانید با یک گوشواره طلا به جلسات هیئت مدیره بپیوندید.آیا این کار را می کنید؟

توجه داشته باشید که در کجا کار می کنید و در نظر بگیرید: آیا انتخاب من برای پوشیدن گوشواره به من کمک می کند یا به من آسیب می رساند؟

هر رئیس نمی تواند از جنبه شیک شما قدردانی کند. در این حالت ، شخصیت خود را با یک کراوات بیانیه یا مربع جیب نشان دهید ... چیزی کمی قابل قبول تر و کمتر بحث برانگیز.

با مشتریان روبرو شوید یا مصاحبه داشته باشید؟ مردم عقایدی دارند و انتخابهای ما بر نحوه واکنش آنها به ما تأثیر می گذارد. آیا این به معنای آن است که باید شما را از خودتان بودن منع کند ؟! به هیچ وجه. این بدان معناست که شما فکر خود را در انتخاب خود قرار داده اید ... و چه چیزی می تواند بهتر از یک نگاه فکری باشد؟

تطبیق گوشواره ها با شکل صورت و رنگ پوست

مهم است که انواع طلای مردانه و گوشواره ها با رنگ پوست و شکل صورت مطابقت داشته باشند. تون پوست با برخی از رنگها برخورد می کند ، بنابراین مگر اینکه بخواهید به دلایل اشتباه توجه را جلب کنید ، نگاهی به زیر بیندازید:

پوست گندمی : طلای نقره ای یا سفید بر روی پوست ما بهتر به نظر می رسد اما از طلای زرد پرهیز کنید

پوست رنگ پریده: پوست شیری دارید؟ از طلاهای زرد جدا شده و به رنگ سفید یا نقره ای بچسبید.
پوست گندمی: پوست زیتون تقریباً با هر رنگی عالی به نظر می رسد.
پوست تیره: طلای زرد در برابر تن های تیره پر جنب و جوش و چشم نواز به نظر می رسد. ابریشم و طلاهای سفید نیز کار می کنند ، اما زرد بهترین دوست شما خواهد بود.

شکل صورت نیز در انتخاب گوشواره نقش دارد 

صورت بلند: گوشواره های گرد
صورت قلب: گوشواره های مستقیم و بدون منحنی
صورت مربع : گوشواره های گرد یا منحنی

صورت گرد : گوشواره های مربعی

چگونه می توانید گوشواره ای متناسب  با استایلتان انتخاب کنید

گوشواره ها مانند همه لوازم جانبی باید با ظاهر شما کار کنند. لباس بستنی است و لوازم جانبی آن گیلاس بالاس بستنی است. بله ، می توانید بیش از یک گیلاس داشته باشید. لباس عربی مردانه رو نیز می توانید با گوشواره ست کنید.

موضوع لباس خود را مطابقت دهید

گوشواره شما باید لباس شما را تکمیل کند.
گوشواره های رنگارنگ را با لباس هایتان گاه به گاه هماهنگ کنید.
طرح های لطیف را با  لباس های رسمی بپوشید.

اندازه مناسب گوشواره

گوشواره ها باید کوچک و متناسب با بدن شما باشند.
گوشواره های بزرگ یا حجیم از نظر جسمی و سبک از نظر متعادل به نظر می رسند.

مطابقت با فلزات

گوشواره ها کوچک هستند اما با رنگ یا فلزآن  باید با سایر لوازم جانبی مطابقت داشته باشند.

تعداد زیادی از افراد مشهور و تأثیرگذار مد ، دو گوشواره را به تن می کنند و تعداد زیادی تنها یک می پوشند. انتخاب شما تا به سلیقه شما بستگی دارد .

سبک گوشواره می تواند نشان دهد که چند تا باید بپوشید. یک جفت با رنگ تیره عالی به نظر می رسد.

همچنین بخوانید: لباس سنتی ایران ، خرید لباس کودک ، انتخاب لباس مهمانی

انواع گوشواره


گذشته است روزهایی که مردان در بین گوشواره های زنانه با دقت به جستجوی گوشواره هایی بودند که می خواهند بپوشند. امروزه ، گوشواره های مخصوص آقایان را می توانید در سبک های مختلفی پیدا کنید تا با داستانی که می خواهید بگویید مطابقت داشته باشد.

گوشواره های مغناطیسی

گوشواره های مغناطیسی برای ماندن در محل از آهن ربا استفاده می کنند و نیازی به سوراخ کردن واقعی ندارند. آهن ربا به گونه‌ای طراحی شده است که به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند در کنار هم قفل شود اما نه چندان قوی که لوبهای شما را خرد کند و به شما احساس درد کند.

آنها را می توان به راحتی پوشانده و از آن جدا کرد و هیچ علامت مرئی باقی نگذاشت. ایده آل برای آزمایش.

http://www.jewelrywise.com/just-for-you/article/which-earring-styles-look-best-on-me

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت