خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نکاتی در مورد انتخاب پرده های آشپزخانه


 
قيمت 0ريال

نکاتی در مورد انتخاب پرده های آشپزخانه
نکاتی در مورد انتخاب پرده های آشپزخانه

پنجره ها در آشپزخانه همیشه یک ویژگی دلپذیر است زیرا باعث می شود نور خورشید به فضایی که فعالیت زیادی در آن وجود دارد وارد شود. درمان های پنجره ارزانترین و آسانترین روش برای افزودن رنگ ، سبک و شخصیت به آشپزخانه است.

آشپزخانه پرمصرف ترین منطقه در خانه است ، خواه خانواده ، دوستان ، تعطیلات یا صرفاً سرگرمی آشپزخانه در ایجاد محیطی گرم و دنج در خانه نقشی اساسی دارد. پنجره ها در آشپزخانه همیشه یک ویژگی دلپذیر است زیرا باعث می شود نور خورشید به فضایی که فعالیت زیادی در آن وجود دارد وارد شود. درمان های پنجره ارزانترین و آسانترین روش برای افزودن رنگ ، سبک و شخصیت به آشپزخانه است. کلینیک زیبایی چیست؟

در منزل های مدرن و امروزی آشپزخانه و پذیرایی کاملا بهم پیوسته است و مهمان به فضای آشپزخانه دید دارد. پس نقش پرده آشپزخانه در ایجاد یک فضای زیبا بسیار تاثیر گذار خواهد بود و دست کمی از پرده پذیرایی ندارد.

بیشتر بخوانید: فروشگاه لوازم یدکی ؛ چسب سرامیک ، دستبند طلا ،

از آنجا که ما به طور کلی یک موضوع رنگی در خانه / آشپزخانه خود داریم که روی آن بنا می کنیم ، احتمالاً ساده ترین انتخاب رنگ است. بعضی از آنها ممکن است رنگ های زیادی بخواهند و دیگران ممکن است بخواهند با استفاده از سفید یا عاج ، خنثی بمانند ، به هر دو صورت که این اولویت شخصی است.
اما هنگام انتخاب رنگ برای پرده های آشپزخانه ، نباید از تجربه یک رنگ پررنگ یا روکش پنجره گلدار که دارای پر و بافت زیادی است ، ترس داشته باشید. این نوع والان ها (لایه ای ، پوسته پوسته و شکل) بیانیه می دهند و باید از آشپزخانه شما تعریف کنند و از دوستان و خانواده خود "WOW" تعریف کنند.
سبک های پرده ای در آشپزخانه به سبک کشور ، معاصر و معمولی است و مانند رنگ ما عموما در خانه خود یک موضوع داریم و بیشتر ما از آن تم پیروی می کنیم.
برای بسیاری لوازم آشپزخانه به سبک کشور محبوب است زیرا شامل رنگهای زمینی است که آشپزخانه را به مکانی گرم و راحت برای گذران وقت تبدیل می کند. به معنای واقعی کلمه 1000 پرده سبک کشور برای انتخاب وجود دارد. تویل ، باتنبورگ و پرده های توری فقط چند مورد است.

برای بسیاری از ساکنان شهری که در شهرها زندگی می کنند ، پرده / والان های معاصر انتخاب مناسبی است. این نوع پرده ها عموماً دارای خطوط مستقیم و بدون بافت زیادی هستند و رنگ آنها یکپارچه است و برخی از آنها دارای خطوط عمودی یا افقی بر روی خود هستند. چسب کاشی و نیم ست طلا را نیز بخوانید.

پرده های سنتی از انواع پارچه های ژاكارد یا ملیله ساخته می شوند و می توانند از نوع جامد ، لایه ای گل و بافت باشند. پرده های سنتی به راحتی در انواع سبک های خانگی ، کشور ، معاصر و غیره کار می کنند ...


پرده های گرمت برای آشپزخانه این روزها بسیار محبوب شده اند زیرا به راحتی آویزان می شوند و به کاربر اجازه می دهند پرده ها را به راحتی بکشد. بسیاری از پرده های شیشه ای موجود دارای خاصیت عایق بندی هستند که از جلوگیری از پیش نویس جلوگیری می کند و باعث تاریکی اتاق می شود و به شما حریم بیشتری می بخشد.

بسیاری از صاحبان خانه ها به عنوان یک روش عالی در انواع وسایل آشپزخانه ، والان یا الاغ را آویزان می کنند و اجازه می دهد نور بیشتری به سمت پایین پنجره وارد شود ، که گاهی اوقات مورد نیاز است زیرا آشپزخانه یک محل کار است. از طرف دیگر پرده های کافه پرده های ردیفی هستند که از پایین پنجره آویزان می شوند و به کاربر اجازه می دهد در شب هنگام روشن شدن چراغ در خانه ، حریم خصوصی کاربر را فراهم کند اما همچنین باعث می شود نور زیادی به سمت بالای پنجره در طول روز وارد شود.

همچنین بخوانید : پاکسازی پوست ، چسب کاشی استخری ، لیزر موهای زائد ،


نکته ای که هنگام نصب پرده در آشپزخانه به یاد داشته باشید ایمنی است. هرگز پرده ، طبقه یا والانی را که نزدیک اجاق گاز یا اجاق گاز آویزان است نصب نکنید زیرا ممکن است باعث آتش سوزی شود. برخی از پرده های آشپزخانه در برابر شعله مقاوم هستند که ممکن است یک گزینه باشد. همچنین ممکن است بخواهید این نکته را بررسی کنید که آیا پرده / والانی که نصب می کنید قابل شستشو در ماشین هستند زیرا ممکن است مجبور شوید هر از چند گاهی آنها را بشویید. من توصیه می کنم پرده های آشپزخانه خود را یا با چرخه آرام یا با دست بشویید و خشک کنید ، زیرا این نوع پرده ها به طور کلی ظریف هستند و در ماشین لباسشویی و خشک کن آسیب می بینند. و بخوانید بوتاکس .

برخی ممکن است بخواهند در تعطیلات موضوع را در آشپزخانه خود تغییر دهند که انجام آن آسان و سریع است. این روزها با پرده های بسته بندی شده مقرون به صرفه تنها چیزی که شما نیاز دارید تخیل شماست ، بنابراین من شما را به لذت بردن از پنجره های آشپزخانه تشویق می کنم ، به یاد داشته باشید که آشپزخانه روح خانه شماست.

https://www.helpful-kitchen-tips.com/kitchen-blog/2013/06/15/tips-on-choosing-kitchen-curtains/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت