خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لباس مجلسی برای اندام های مختلف


برای ظاهری که می تواند اینچ های ناخواسته را مرتب کند (هیچ سالن ورزشی لازم نیست) ، در انتخاب لباس مهمانی روی لباس مشکی کلاسیک کوچک (LBD) سرمایه گذاری کنید. رنگ مشکی نور را منعکس نمی کند - سایه های ایجاد شده توسط توده ها و برآمدگی ها را پنهان می کند ، و در عوض ، دارای یک اثر لاغری است که می تواند اعتماد به نفس بیشتری را برای کسانی که نگران مناطق معمولی ‘مشکل هستند’ باشد
قيمت 0ريال

لباس مجلسی برای اندام های مختلف
لباس مجلسی برای اندام های مختلف

برای ظاهری که می تواند اینچ های ناخواسته را مرتب کند (هیچ سالن ورزشی لازم نیست) ، در انتخاب لباس مهمانی روی لباس مشکی کلاسیک کوچک (LBD) سرمایه گذاری کنید. رنگ مشکی نور را منعکس نمی کند - سایه های ایجاد شده توسط توده ها و برآمدگی ها را پنهان می کند ، و در عوض ، دارای یک اثر لاغری است که می تواند اعتماد به نفس بیشتری را برای کسانی که نگران مناطق معمولی ‘مشکل هستند’ باشد. بهترین مواد لباس با یک طرح ساده می تواند بسیار تجملاتی دیده شود.

LBD را انتخاب کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد. اگر به شکل سیب هستید ، با اضافه کردن یک کمربند به لباس خود یا با انتخاب دامن کامل تر و گردنبند ، به دنبال لباسی باشید که در اطراف کمر تعریف ایجاد کند. ما این لباس مجلل Pleated Party را دوست داریم. برای بدن گلابی، لباس مناسب اندام گلابی شکل را انتخاب کنید.

دختران باریک ، یک لباس شب غرق را امتحان کنید. سبک ماکسیمم طولانی تر توهم ارتفاع اضافی را ایجاد می کند ، در حالی که تزئینات دور گردن و کمر گره زده چشم را به سمت بالا می کشد و منحنی های زرق و برق دار شما را برجسته می کند.

گلابی شکل؟ در قسمت بالا قرار دهید و در پایین شعله ور شوید ، زیرا این امر به متعادل کردن نسبت ها کمک می کند. این لباس پارتی رز Bodice واقعا می تواند به کمر باریک کمک کند.

هوچل؟ از لباس های بوکس و سبک های متناسب و شل خودداری کنید. در عوض ، شکل خود را با یک برش شکل بغل کنید. این لباس شب شگفت انگیز Beaded Evening فقط برای یک ساعت شنی مناسب است.
بلوک رنگ

لباس شیفتی بدلیجات

اگر فرصتی برای بیرون آمدن همه و آغوش رنگ است ، این مهمانی مهمانی است. اگر بین LBD و پاپ رنگی پاره شده اید ، لباس روشن و زیبا Rhinestone Shift لباس بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. دامن سیاه اثر لاغری یک LBD را به دست می آورد ، که در پشت سر هم از انواع توت های آماده مهمانی ، آبی یا سفید برای اندازه گیری مناسب قرار دارد. برای انتخاب لباس کودک مطلب 6 فاکتور مهم در خرید لباس کودک را بخوانید.

این لباس برای شکل های گلابی عالی است ، زیرا به ایجاد توهم باسن های کوچکتر کمک می کند و به نیمه بالای شما جلب می کند.

اگر لباس ها چیز شما نیستند ، می توانید در جلب توجه لباس های زیبا و شیک ما جرقه بزنید. زیبایی لباس پرشکوه این است که آنها فوق العاده کم تعمیر و نگهداری هستند. قدم بگذارید ، به پاشنه بیانیه بروید. همه شما تنظیم شده اید

نمی توانیم منتظر فصل مهمانی باشیم - چه چیزی را می پوشید؟
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت