خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

6 فاکتور مهم در خرید لباس کودک


برای لذت بخش تر کردن این خرید لباس کودک ، ما به 6 عامل مهم در خرید لباس کودک اشاره کردیم. ما امیدواریم که به شما کمک کند تا یک تصمیم هوشمندانه و آگاهانه در مورد ایجاد اولین کمد کپسول کودک برای این موجود کوچک که عشق زندگی شما خواهد بود ، یاری کنید.
قيمت 0ريال

6 فاکتور مهم در خرید لباس کودک
6 فاکتور مهم در خرید لباس کودک
6 فاکتور مهم در خرید لباس کودک

تبریک می گویم! شما در حال بچه دار شدن هستید. این کودک با ارزش ترین هدیه ای است که تاکنون دریافت خواهید کرد. نمی توانید صبر کنید تا لانه سازی را شروع کنید و اولین لباس را جمع کنید و بهترین قطعات را برای اولین کمد لباس این زندگی جدید جمع کنید. هنگام خرید لباس کودک می خواهید مطمئن شوید که کودک شما در لباس راحت و ایمن خواهد بود. شما همچنین می خواهید کودک در هر لباس که لباس آنها را می پوشید ، همه سبک و راحتی داشته باشد. همچنین مطلب 8 نوع لباس کودک ما را بخوانید

با داشتن بسیاری از سبک ها ، مارک ها و پارچه های لباس کودک در بازار ، می توان انتخاب مناسب آن را برای پسر بچه یا دختر کودک خود بسیار طاقت فرسا کرد. شما شروع به مشاوره (یا داوطلبانه) مشاوره از والدین ، ​​مادران ، همسایگان ، افراد کالج و شخصی که در دفتر شما در دفتر OBGYN نشسته است ، می کنید (یا به صورت داوطلبانه) مشاوره می کنید. سپس خود را با اضافه بار اطلاعات و مشاوره های متضاد در می یابید ، به این نتیجه میرسید که ساده تر از زمان شروع کار اشتباه گرفته می شوید.

برای لذت بخش تر کردن این خرید لباس کودک ، ما به 6 عامل مهم در خرید لباس کودک اشاره کردیم. ما امیدواریم که به شما کمک کند تا یک تصمیم هوشمندانه و آگاهانه در مورد ایجاد اولین کمد کپسول کودک برای این موجود کوچک که عشق زندگی شما خواهد بود ، یاری کنید. بهترین مواد لباس را انتخاب کنید.

1. پارچه

تصور کنید یک کودک ناز کوچک به خانواده شما پیوسته است. اولین واکنش شما این است که می خواهید دختر یا پسر بچه گرانبهای خود را در لباس های بد بو ، مرسوم ، مد روز ، روشن و گاهی گران قیمت لباس بپوشید تا تمام بار اضافی آن را تکمیل کند. با این حال ، مواقعی وجود دارد که آن لباس های زیبا به غیر از پول بهایی می آیند ، برخی از نوزادان شروع به بثورات و سایر تحریکات پوستی می کنند. بسیاری اوقات پارچه لباس مقصر است.

نوزادان ، به ویژه نوزادان دارای پوست بسیار حساسی هستند. بنابراین ، هنگام خرید لباس کودک ، بیشتر والدین از انتخاب قطعات ساخته شده از پنبه خودداری می کنند. با این وجود گزینه های دیگری نیز مانند پارچه های مبتنی بر سویا وجود دارد که پایدار (ملایم بر محیط) و صاف ابریشمی (ملایم برای نوزادان) هستند که برای لباس کودک مناسب است. بنابراین توصیه ما این است که پارچه هایی مانند پنبه (به خصوص پنبه ارگانیک) ، آزلون از سویا و ریون را از بامبو در نظر بگیرید. این پارچه ها از طبیعت گرفته شده اند یا از منابع طبیعی گرفته می شوند و از خواص خوبی برای تبدیل شدن آنها به لباس مناسب برای نوزادان برخوردار هستند. از رنگ های روشن خودداری کنید زیرا ممکن است حاوی مواد فلورسنت باشد.

لباس کودک که از موادی مانند نایلون و پلی استر ساخته شده است به دلیل عدم توانایی در گرفتن رطوبت و تنظیم دمای بدن نوزادان ، ممکن است باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی پوست شود ، بنابراین باید از آنها جلوگیری کرد.

2. ایمنی

هنگام خرید لباس کودک ، ایمنی ضروری است و گاهی اوقات توسط والدین و خانواده های پر مشغله نادیده گرفته می شوند. هر ساله میلیون ها لباس کودک به دلیل عدم رعایت استانداردهای ایمنی فراخوانی می شود. از این رو ، خرید لباس بچه گانه که نگرانی های ایمنی را ایجاد نمی کند بسیار حیاتی است.

در خرید هر نوع لباس کودک مانند انتخاب لباس مهمانی تزئیناتی مانند کمان ، دکمه ، گل و قلاب خریداری نکنید ، زیرا می توانند خطرات خفگی ایجاد کنند. اگر یک قطعه باید حاوی تزئینات باشد ، آنها باید محکم بچسبند. همچنین از چیدن لباس با بند و بندهای دور کمر خودداری کنید زیرا خطرات خفه کننده ای را ایجاد می کند.

هنگام خرید لباس خواب کودک ، آنهایی را که از پارچه های مقاوم در برابر شعله (با مواد شیمیایی تحت درمان با مواد شیمیایی) استفاده می شود و یا برای محافظت از نوزادان در اثر سوختگی ، انتخاب کنید. این خصوصاً در مورد اندازه لباس خواب کودک 9 تا 9 ماه قابل استفاده است - کودکان در این مرحله بسیار همراه هستند.

3. اندازه


خرید لباس مجلسی شایان ستایش برای کودک شما فقط برای پیدا کردن آن بسیار کوچک ، ناامید کننده و دردسر زمان و تلاش برای ایجاد مبادله است. از خرید لباس متناسب با کودک اطمینان حاصل کنید. اندازه مناسب نه تنها راحت است بلکه باعث می شود کودک به راحتی حرکت کند. نوزادان با سرعت بسیار شگفت آوری رشد می کنند ، مطمئناً هنگام خرید ، نرخ رشد را به خود اختصاص می دهید.

اگر مطمئن نیستید از اندازه ای که به خوبی کودک شما را تکمیل می کند ، بیشتر لباس ها اندازه گیری استاندارد دارند. با این حال ، در نظر داشته باشید این دستورالعملهای کلی است و اغلب نوزادان بین اندازه ها قرار می گیرند (برای مثال ، قد آنها 3-6 ماه و وزن 6-9 ماه است).

اگر نمی توانید در مورد اندازه تصمیم بگیرید ، توصیه ما همیشه خرید اندازه بزرگتر برای جبران خزانه های رشد است. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که لباس کودک راحت و راحت پوشیده می شود. بین تغییرات پوشک ، تغذیه و آروغ زدن ، آخرین چیزی که می خواهید مواردی هستند که برای تغییر در داخل و خارج نیاز به تلاش زیادی دارند. در عوض دکمه ها لباس هایی را با ضربه محکم و ناگهانی و / یا زیپ انتخاب کنید. باز هم از خیال پردازی بپرهیزید و عملی را در نظر بگیرید. اگر در فروشگاه ها هستید ، Snap ها و زیپ ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به راحتی می توانید آن را خاموش یا خاموش یا زیپ را خاموش یا روشن کنید.

4. سبک و کارایی


هنگام خرید لباس کودک ، باید عملکرد آنها را در نظر بگیرید. برای نوزادان بیشتر روزهای خود را در خواب سپری می کنند ، بنابراین قطعاً چیزی راحت را انتخاب کنید ، مانند کالسکه کیمونو ، لباس خواب ، کیسه خواب ، پیاده روی نوزاد یا لباس راحتی. باز هم ، شما می خواهید سبک هایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل اجرا و برخاستن باشند.
https://babysoyusa.com/blogs/news/6-most-important-factors-to-consider-when-buying-baby-clothes

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت