خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

8 نوع لباس کودک


در اینجا ، ما لیستی از لباس های اساسی کودک را که هر مادر جدید باید داشته باشد ، به همراه چند گزینه زیبا برای امتحان کردن تهیه کرده ایم.


 
قيمت 0ريال

8 نوع لباس کودک
8 نوع لباس کودک
در اینجا ، ما لیستی از لباس های اساسی کودک را که هر مادر جدید باید داشته باشد ، به همراه چند گزینه زیبا برای امتحان کردن تهیه کرده ایم.

لباسهای بادی

آنها یک پیراهن هستند. آنها یک لباس کامل هستند آنها هرچه شما باشند می خواهید باشند. لباس های نوزاد - از جمله موارد ضروری - برای کمد لباس نوزاد شماست. آنها یک هدیه دوش گرفتن هستند ، اما ایده خوبی است که اندازه های مختلفی در دست داشته باشید ، بنابراین می توانید با کودک خود که به سرعت در حال رشد است قدم بردارید. بعلاوه ، با گذراندن شیرخوار به اندازه چهار یا پنج مورد تمیز در روز (سلام ، تف و منفجر شدن) ، شما تقریباً هرگز به اندازه کافی نخواهید بود.

انتخاب مواد جامد و همچنین چاپ هایی که می توانند به راحتی مخلوط شوند و مطابقت داشته باشند بسیار خوب است - اما صرف نظر از الگوی ، به دنبال مواردی با گردن های به سبک پاکت نامه باشید. این چیه ، شما میپرسید؟ این تکه های کوچک و زیبا روی شانه ها در واقع یک هدف مهم را به همراه دارند: بعد از یک نشت بزرگ پوشک ، به شما اجازه می دهند تا بدن را به جای اینکه بالای سر بکشید ، به جای اینکه بالای سر باشد ، برای تغییر بهداشتی تر لباس را به پایین بکشید.

کیمونو

این تی شرت های شل و غش که فوق العاده زیبا هستند ، تماس با ضایعات بند ناف هنوز حساس نوزاد را به حداقل می رساند. به علاوه ، در حالی که شما و کودک هنوز به لباس پوشیدن عادت دارید ، داشتن پیراهن هایی که مجبور نیستند چهره شیرخوار خود را بکشید ، می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد. تاپ های سبک کیمونو در گزینه های آستین کوتاه و بلند قرار دارند و می توانند به عنوان یک لباس بالا یا یک ژاکت نازک بر روی یک کالسکه پوشیده شوند.

کلاه

فکر می کنید برای کودک تابستانی خود نیازی به کلاه ندارید؟ دوباره فکر کنید دلیلی وجود دارد که پرستاران بیمارستان حتی قبل از پوشک کلاه روی سر نوزاد شما قرار داده اند: از آنجا که نوزادان به راحتی سرما می خورند ، کلاه یک روش عالی برای تنظیم دمای بدن است. یک کلاه لوبیا را در کیف پوشک خود پرتاب کنید و آن را در یک رستوران ، ماشین یا فروشگاه سرد به بیرون بکشید تا یک کودک کوچک شما بدون توجه به آب و هوا چه وضعیتی راحت داشته باشد. بعضی از سبک ها نوک شما را به گره گره می زنند ، به شما اجازه می دهد تا با بزرگ شدن کودک ، اندازه را به راحتی تنظیم کنید.

جوراب کودک

به عنوان کنترل کننده آب و هوا از جوراب های کودک فکر کنید. صرف نظر از ماه متولد شدن فرزند شما ، داشتن جوراب های فراوان باعث می شود اطمینان حاصل شود که آن پاهای نوجوان گرم نیست ، چه در بیرون از آن سرد باشد و چه به لطف انفجار AC ، داخل آن سرد است. بعلاوه ، جوراب می تواند از هر چیزی لباس بیافریند ، حتی اگر کودک فقط یک کالسکه ورزشی داشته باشد. (فکر کنید که کفش شما چه بیانیه ای می تواند ایجاد کند!) البته نوزادان به خاطر لگد زدن جوراب خود بدنام هستند ، بنابراین به دنبال گزینه هایی با تاپس های الاستیک محکم باشید. نکته دیگر خرید: چندین بسته با همان رنگ یا الگوی خریداری کنید ، بنابراین در صورت ناپدید شدن اضطراری نخواهد بود. از همه اینها ، جوراب های ریز و سختی که ردیابی می شوند سخت است.

لباس خواب کودک

خواب آور ، لباس خواب ، پا - هر آنچه را که به آنها می گویید ، می دانید که نوزادان می توانند کارهای بسیار بیشتری نسبت به خواب در این ظاهر دنج یک تکه انجام دهند. خواب آور برای گرم و دنج کودک در سرگرمی ها یا هنگام بازی در منزل بسیار عالی است ، و آنها باعث ایجاد تغییرات آسان پوشک می شوند. تعدادی از این موارد را ذخیره کنید ، زیرا احتمالاً حداقل یک شب می گذرد.

جوراب شلواری کودک

شلوارهای ساق بلند و نرم کودک ، بی انتها همه کاره هستند. آنها برای پیاده روی های سریع در حامل کودک بسیار عالی هستند ، وقتی هوا سرد می شود و وقتی کودک شروع به خزش یا خزیدن کرد. و روش های بی پایان برای سبک کردن آنها وجود دارد: بالای یک بدنه کشیده شده ، با یک کیمونو بالا یا زیر لباس یا شلوارک جفت کنید. به دنبال پارچه هایی با پارچه های راحت مانند پنبه ای باشید که نمی کشند و قهوه می کنند.

رمپر

همچنین گاهی اوقات یک قطعه یا حباب نامیده می شود ، رمپر یک قسمت بالا و پایین همه در یک است ، معمولاً با داشتن ضربه محکم و ناگهانی در محل کار برای تغییرات آسان پوشک. نه تنها رمپرها به معنای لباس های کمتری برای پوشیدن کودک سنجاب هستند ، بلکه معمولاً به سبک های سرگرم کننده و شیک پوش نیز می آیند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای playdates ، اجتماعات خانوادگی یا عکس های مخصوص عکس یا فقط برای یک هوای گرم و زیبا تبدیل می کند. نگاه کن

عینک آفتابی کودک

نوزادان نه تنها در عینک آفتابی از لیست های اهلی به نظر می رسند ، بلکه سایه ها نیز می توانند به محافظت از مضراب ریز و درشت خود در برابر اشعه های شدید خورشید کمک کنند. به دنبال لنزهایی باشید که 100 درصد محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند و قبل از رفتن به یک قدم زدن ، آنها را روی کودک خود بچسبانید. به یاد داشته باشید ، عینک آفتابی فقط یک نگاه در تابستان نیستند - بازتاب در زمستان می تواند به همان اندازه درخشان باشد.
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت